Izkoristite ”sebičnost” za marketing

Če smo zares odkriti lahko rečemo, da smo ljudje precej sebična bitja. Kar pa včasih niti ni tako slabo. Na mizi, hladilniku ali v okvirju na steni gotovo ne boste imeli fotografije drugih ljudi. Seveda ne! Imeli boste SVOJO fotografijo!

Tisti, ki delate v marketingu in oglaševanju veste, da je potrebno iskati vedno nove načine, kako pridobiti ciljno publiko na vašo stran. Ekipa Fotoprikolice vas čuti :). Na tem področju imamo veliko izkušenj. Fotografija je odličen medij do src vaših strank. Izkoristite njihovo sebičnost. Kako?

1. Fotografija je medij za grajenje blagove znamke
Prva posebnost fotografij iz Fotoprikolice in fotokabine je, da so brendirane. V sodelovanju z naročnikom izdelamo dizajn fotografije po vaših željah. Na sliki se pojavi logotip podjetja ali blagovne znamke, dodamo lahko slogan ali kak drug prepoznaven element. Naročnik izbere tudi ozadje slike, ki je lahko tematsko povsem prilagojeno.

Vaše stranke ali naključni obiskovalci se na dogodku (promociji, dnevu odprtih vrat, kongresi in konference …) slikajo in fotografijo dobijo takoj natisnjeno. Ker fotografij danes večina nima več natisnjenih, bo prav vaša fotografija izobešena kje na vidnem mestu – z vašim logotipom.

Tako gradite na prepoznavnosti, predvsem pa na pozitivni podobi znamke.
Do fotografije gojijo pozitivna čustva, ker so na njih oni in ljudje, ki jih imajo radi, ter ta čustva povezujejo tudi z blagovno znamo oz. podjetjem, ki jim je sliko podarilo.

2. Fotografije kot sredstvo za zbiranje kontaktov
Poleg tega, da fotografije natisnemo, se jih lahko deli na socialnih omrežjih, obiskovalci pa lahko vpišejo tudi svoj email naslov in jih prejmejo po elektronski pošti. Da je vse po pravilih in v skladu za Zakonom o varstvu podatkov (ter GDPR), pred pošiljanjem izberejo možnosti, na kakšne načine jih lahko tudi kasneje kontaktirate.

Tako si lahko na enostaven način gradite bazo novih potencialnih strank, s katerimi lahko komunicirate še naprej. Zajem podatkov je direkten in ne potrebujete posebnih nagradnih iger, pri katerih se izpolnjuje obrazce, ki jih je potem potrebno še obdelati, arhivirati in ne nadalje z njimi ukvarjati. Enostavno in v skladu z zakonom!

3. Fotografije kot pika na i promocijam
Fotografiranje samo je že dober element za privabljanje ljudi. Ponavadi pa ga vseeno kombiniramo s promocijo izdelkov. Predstavljajte si na primer, da delate promocijo za sladoled – obiskovalci so zadovoljni, saj so poskusili nekaj okusnega. Ampak sladoled poližejo in gredo domov. Če pa se slikajo z izdelkom v roki, imajo obiskovalci nekaj, kar nesejo domov, si spravijo in se ob pogledu na fotografijo vedno znova spomnijo, kako je bilo super na vaših promocijah.

Ekipa Fotoprikolice ima ogromno marketinških idej, ki smo jih pripravljeni z vami razviti v dobre poslovne priložnosti!